delsjöritten-Fleur!

hejsan, orkade inte uppdatera igår, var helt slut ju! haha!
vi red i 3 timmar exakt, runt heeela stooora delsjön!
sjukt kuL!!
faktiskt det roligaste jag gjort på LÄÄÄÄNGEEEE!
jag hade Fleur!;D
hon va super duktig, väääldigt pigg, nästan het haha!
hon vägrade stå still så när vi gjorde halt vägrade hin ju att stå still och backade typ in i andra hästar ;S
jaja hon va ju över taggad medn de va ju bara roligt!
när vi galopperade flög hon iväg som en kanon! super kul, har faktiskt aldrig galopperat så fort i hela mitt liv!
åhh herre va jag vill rida henne nu idag igen på en uteritt, take me back!
hon var skit pigg i traven så de va lite svårt att rida lätt eftersom hon har speciella gångarter oxå, man känner dem nästan inte, haha!:P
o i uppförsbackarna började hon alltid galoppera när vi travade så de blev lite extra galopp!
 
men gud va kul de va!
höll på att törsta ihjäl ba! haha.
 
fleur:
 
Glad midsommar föresten!
 
 

Postat av: Anonym

okej :) gott ;)
Jag ska käka med grannarna och massa andra och sedan grilla ikväll :) glad midsommar!

2012-06-22 @ 15:02:48
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0