ridning på Bruniz!

super kul va det!
han va GRYM! gillar verkligen bruniz! han böjde sej fin på volterna o hade ett bra grund tempo!
gick även i form.
vi gjorde ett program man red med lite volter uppridningar och serpentin bågar!
riktigt kul o bra gick det, tyckte även att jag gjorde bra ifrån mig med!!
skolan då? gick hyfsat! dock blev de vääääärsta cat fiighten! mellan mig och 1 till, tänker inte nämna några namn, emn e sjukt beskviken på den ena, fattar inte hur den kunde sjukna så lågt! jaja that´s it! inget jag tänker ta upp här för er!
'
vill ba säga STÅ UPP FÖR ER SJÄLVA! VA INTE RÄDD FÖR NÅGON. O VIISA OM NÅGOT KÄNNS FEL FÖR ER ELLER OM NÅGON E TASKIG! JAG STOG UPP FÖR MEJ SJÄLV IDAG O DE E EXAKT DE MAN SKA!



Cher Lloyd- want u back ♥

Postat av: Felicia

SV: mitt lag var sämst... er då?:D

2012-06-11 @ 19:04:58
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

ha en bra kväll!:D

2012-06-11 @ 21:25:55
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0