godmorgon!

godmorgon!:)
ska strax äta frukost! gillar inte att äta frukost, för ja kan typ inte få i mej nåt :S
tråkigt nog så blir det nog inte någon frågestund för jag har typ inga frågor... bara 8st
så om DU vill ha en videoblogg! och ha kvar frågestunden så FRÅGA NUUUUU!
har jag inte fått minst 2 frågor till iinnan denna dagen är slut, så blirdetingen frågestund, och desverre ingen VIDEOBLOGG!
du kan fråga även om du frågat innan, man kan ju alltid ställa fler frågor :)
Ni som läser min blogg vet att jag gör inte videobloggar så ofta, och jag har inte gjort det sen i höstas typ...
image description
haha älskar simones min, hon liksom kollar på min mobil, bara ja o hon som vet varför! :)
här är en länk till frågestunden:)

Postat av: Sara

följer di på bloglovin följ gärna mig! <3

2012-03-05 @ 09:09:00
URL: http://www.sarakjellgren.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

Hej!

Nu har jag avslöjat hur hög Winston är, gissade DU rätt ;)

kika in o kolla



tack för att du var med i tävlingen...

KRAM

2012-03-05 @ 19:58:26
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0