GOOD MORNING DARLINGS

Hej mina fina bloggläsare:)
sov som en stock inatt! :)
e super duuuper nervös för jag skall operera mig IMORGON! :O
idag e det ingen vanlig skol dag utan vi har tema vecka, så vi ska se på film o göra massa roliga saker :D
underbart väder de va igår morgon ju:D
sedan ikväll skall jag typ duscha 2 ånger med något medel så jag blir HELT ren, måste göra det eftersom ja ska operera mig;)
så räkna med en nervös tjej ikväll! och imorgon skall hinna göra några tidinställda! e det någon utav er som vill gäst blogga??
sofie?? det hade vart as snällt gmn!<33333
gjorde ansijtsmask o så igår sköönt!:)
idag kör jag på sidbena :)
puss!
gammal bild:)

Postat av: Felicia

jag kan gästblogga om det behövs!:)har aldrig opererat men hoppas det går bra för dig! <3

2012-03-12 @ 17:57:56
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hade grymt gärna gästbloggat lite :) (L) <3 säg bara till :)

2012-03-12 @ 20:46:21
URL: http://nattstad.se/fridathorsen

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0