kom ni ihåg?

kom ni ihåg att jag skulle skriva en sak om min hund som va läskig??
iallfall här e den!
den 22 februari(onsdag) dagen inna jag och amanda skulle till gbg hs så sov ju hon hos mej, och så hör jag bara hur mamma skriker, (hon är ute med rocky)
så kommer hon in och ropar på hans.
så kommer en utan våra grannar o sa
- är det bra med honom?
mamma svarar
-jag tror det!
då hade rocky sprugit ut på våran gata (bor i hus så mamma va ute på tomten)
och rocky hade blivit påkörd :O
min älskling!
jag blev jätte rädd och örjade gråta, han kom liksom såå han fick bilen på sig på sidan, och va nära på att åka under :´( då hade han förmodligen dött! :O :(
men vi hade tur! han va oskadd!!!!!!!!
han satt o darrade då han blev rädd :(
hoppas aldrig något sådant händer igen!
image descriptionimage description

Postat av: Sofie

Oj! :OO va hemskt! Men RIKTIGT TUR ATT HAN VAR OSKADDD!! <33333333333333333333333 X 100000000000000

2012-03-03 @ 20:19:45
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: felicia

vilken tur att han va oskadd!!!!

2012-03-03 @ 21:36:59
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0