massa olika headers:)

här e olika headers ja haft genom tiderna dem flästa e från när ja hade bloggplatsen :/ http://theresefabienne.bloggplatsen.se  dem nya e la liite snyggare än dem gamla?? ! :)
dem gjorde jag på pizap.com bra sida fasst lite för nybörjare :)
nu kommer dem fulaste öhh skäms såå från picnik
mi första header kommer nu då :)
hahah
hade en blogg som hette thereseekndahl.blogg.se men tog bort den men ovanför e headern till den bloggen ;)
det va från picnik
det va lite headers sen har jag ju gjort en massa animerade :) <3 haha rätt många va o ja har inte ens haft MINA bloggar i 1 år tillsammans men ja e sån som vill ha nytt nytt o nytt xD
okej dem 2 sista dampar för dem e så stora menmen ni ser ju dem i headern :))
vilken e eran favvo??
pösspöss

Postat av: Anonym

hahahah varför byter du design och header hela tiden . det är ju inte ens du som gör dom är inte det lite oförskämt :O dom lägger ner tid på att göra saker till dig så byter du :? det skulle inte jag uppskatta ... men du har iallfall ful blogg så det gör ju inget att du försöker ändra den för den kommer aldrig bli fin inrte du heller ha det bra !

2011-08-24 @ 17:31:09
Postat av: MICHAELA VERITAS

KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BRUDEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-24 @ 17:49:49
URL: http://mondoblog.se/veritas

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0