TJEEENA MORS :D

nemen tjenare roligt att se er allihopa fina läsare asså mina sidvisningar e jag stolt över asså min lilla blogg det e bra för den kanske inte för er men aja ni fattar  love you all :) ska snart äta blir lite sent idag men tiden bara rinner iväg asså jag får inte ihop det kl e reda 9 :0 aja sen blir det att ta ett kvälls dopp :) mysigt o a fb:a lite med goa folk :D kolla lite bloggar osv. roligt att ja har fått såå många kommentarer idag :D många som vill följas via bloglovin det gillar vi :D idag morse hade jag 16 st o nu 20 :D kanske mer har inte kollat :D vill ni följa mig via bloglovin?? självklart föler jag dig med :D vi gör ett länkbyte på bloglovin :D DET e ju kul för BÅDA:D ska käka nu så hörs later on :)

Postat av: summer

visst kan vi göra det! säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

2011-08-04 @ 21:03:45
URL: http://summerse.blogg.se/
Postat av: peennys

Ta chansen att anmäla dig till veckans blogg.



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivation till varför bloggen förtjänar att synas lite extra.

Vinnaren får även en länk i menyn på min blogg som kommer synas i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-08-04 @ 21:15:15
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Emmy- Tävlingsryttare

SV: Har du egen häst? :)

2011-08-04 @ 21:32:47
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0