SOFIE ÄLSKARTHERSE EKENDAHL ANDERSSON HÄR!

Hejj! Nu e det lilla ja igen XD som ni kanske redan vet så heter jag sofie andersson! Jag driver bloggen! www.sofieanderssoon.blogg.se och har gjort det ett halv år ;)) Jag har berättat lite om mig själv i tidigare inlägg på denna fina blogg! Men aa ja heter Sofie SOMSAGT! :D och bor i Mölnlycke har gjort det hela mitt liv. Jag rider och ridningen är sporten ja vill satsa på osv. Har ridit i 7 år och gör de i samma grupp som Herr Ekendahl :)<3 Går dock inte på samma skola som Mr pommes men nära bor vi varann :) Älskar henne överallt på jorden!!!! hon betyder! i hope you know that, haha vet ja SUGER på engelska men men... Jag bor i villa med min familj och 2 djur.. Har haft en medryttarponny men han såldes förra veckan o de e ja sjuuukt ledsen över men ni kan läsa lite om det på bloggen! Just nu pratar ja med Fröken gulleplutt på skype.. ;) Ni kan lägga till mig om ni vill sofie.andersson44 ha ne men aa ;)) THERESE EKENDAHL/MR POMMES/ HERR EKENDAHL/ FRÖKEN GULLEPLUTT DU BETYDER sååå hääääär mmmyyycket fööör miiiiig!!!!! aja nu ska ja snart zzzzzzz pusspuss o tack för att ja fick gäästblogga therese kommer att gö de ihelgen med så då gäller de att läsa haha :D
min blogg!
vår blogg!

Postat av: Sofie

hahah ja!<3<3<3<333<<3<3<3<3<3<3<333<33<3<33<33<

2011-09-02 @ 08:07:33
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0