godmorgon!

godmorgon!
skall berätta lite om gårdagen nuu!
igår fyllde min brorsa 17 år, så vi firde han lite på morgonen men frukost o lite så! därav ingen bloggning då jala all tid på det!
sen vid 2 cyklade jag till Sanna! sket kul hade vi! haha vi körde sanning eller konka (en app i mobilen)
o vi fick vissa skit roliga "konkor" som vi filmade haha xd dock kommer dem INTE(!!!!!) ut på bloggen, hehe.
vi pratade o lite så o sen vid 10 åkte jag hem! haha de blir alltid sena kvällar hos den bruden! förra gången gick ja hem 10:20 xd på en vardag.
nu idag börjar vi kl 10. najjs! idag ska vi ha brännboll och poäng promenad, rätt chill dag!
men kl 10:30 skall jag till sjukgymnastiken o typ träna! ;)
och sedan kl 16:45 blir det ridning! tror de blir uteritt! :D om de inte regnar!
här fick ni lite om min gårdag och idag!
Fabienne♥

Postat av: Felicia

Vi hade brännboll idag också!

2012-06-11 @ 16:31:43
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0