min dag i text♥

tjenis!♥
ar ju på lasedome me klassen idag!
men innan det så  hade vi filmmaraton, fast vi kollade bara på 1 film, -nyckeln till frihet. tror den hette så!
den va 2h 30 min!:) superbra film som jag rekomenderar!!
sen bar de av te laserdome, vi åkte buss dit o ja satt me Sanna o Frida!
när vi kom in tog vi på oss västar o så, sen börjadedet!så jäkla kul, kanske bland de roligaste ja gjort!
jag körde 2 spel(40 min) men hade velat gö ett tredje men skit samma xd
de va svin varmt o man blev ju lite svettig men de va kul ändå!
det gick inte särskilt bra för mej i poeng, men skit samma de va ju skit kul!:D
sedan åkte vi hem o ja satt o pratade med Frida, Sanna, Fredrik W, Rasmus L och Axel.
hade de skit kul där iallfall! toppen dag!
nu ska ja ner o ta en dusch!:)
sötishund!
L.O.V.E!

Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: jomen visst! Men, det vore bra om du hade +5 unika per dag :) (själv har lag 200-250 unika per dag om du har några önskemål på unika till länkbyten)

Men, kan inte du säga en tid då du vill att länkbyterna ska komma upp? kanske imorgonbitti? :)

2012-06-13 @ 22:34:29
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

Föresten, jag går i skolan imorgon, så om du inte ser dethär fören i morgon bitti så behöver du inte tro att jag har glömt bort dig om jag inte svarar direkt eller på några timmar :)

2012-06-13 @ 22:48:38
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Everyone has a Name!♥:
remember me?

ifall du inte har en blogg, så kanske du har email?: (publiceras ej)

Din blogg!:

va hade du på hjärtat sötis?♥:

RSS 2.0